Evo koliko TAČNO treba da vježbate da bi sagoreli parče pice ili hamburger!

Mislili ste da je onih pola sata aerobika dva puta nedjeljno dovoljno da sagorite svu tu brzu hranu i nezdrave đakonije? Razmislite ponovo. Sledeći put prije nego što uzmete sočan hamburger ili naručite još jednu čašu vina – samo pomislite na ovu računicu i želja će vas proći.

Tako jedno obično parče pice sa kulenom može da vas “košta” 65 minuta na sobnom biciklu, lakšim tempom. Naime, pica sadrži oko 260 kalorija po komadu, a to se ne troši baš tako jednostavno. Međutim, još je gora pomisao na milkšejk od čokolade koji se popije za par minuta a donosi nam neverovatnih 780 kalorija – ukoliko naručite najveću mjeru. To znači da ćete morati da trčite više od sat vremena kako biste iskajali tak slatki grijeh.

slika

Stručnjaci naglašavaju da je izuzetno bitno shvatiti da broj utrošenih kalorija tokom vježbanja ne može generički da se izračuna, jer se razlikuje od osobe do osobe, ali je poznato koliko koji vid fizičke aktivnosti okvirno “prži” kalorija, za osobu srednje građe. Ono što, izgleda, nije tako opšte poznato jeste da dva treninga od po pola sata jednostavno nisu dovoljna da sagore sve one masne i slasne đakonije, te da vježbanje samo po sebi nikad ne može da bude rješenje za višak kilograma. Jeste neophodan dodatak, ali je još važnije voditi računa o tome šta jedete.

(24sata)

Spritus Movens

Spiritus Movens, časopis za savremenu duhovnost, društvo i ljude